Els dissabtes 10 i 17 de març es van celebrar les dues darreres edicions del Concurs de Relats Breus que promou, des de fa una bona pila d’anys, la multinacional Coca-Cola. Enguany ja és la 58a edició en castellà i la 41a en català i els i les participants tenen dues hores per bastir una història que ha de girar al voltant d’un estímul literari que coneixen aquell mateix dia i que cada any canvia.
La novetat d’aquesta convocatòria és que, a més a més, els i les joves creadors i creadores s’havien de deixar inspirar per una imatge que també havia de tenir cabuda en les seves històries.
Esperem que l’Ona Roure, l’Oriol Huguet, l’Anaïs Garrofé, l’Abril Pinyol, la Mar Solans, la Maria Fasheh, la Mireia Gómez, l’Armand López, l‘Anna Bergua, el Roger Sabaté i l’Oriol Viñes tinguin molta sort i passin a la fase següent.
ALEA IACTA EST!
INS Joan Oró
Ctra. Saragossa, km 464,2
25194 LLeida
T. 973 268399
E. insjoanoro@xtec.cat
Deixa un comentari