INSJOANORO@XTEC.CAT ·   973 268 399
  meet ·   gmail ·   classroom ·   moodle ·   clickedu ·   LOGIN

Taller de improvisació

   Durant la primera setmana d’aquest mes de març, l’alumnat de 2n d’ESO ha participat al taller Improvisa al Caixafòrum de Lleida de la mà del músic, locutor i productor musical Pau Guillaumet, conegut també amb el nom artístic de Guillamino.

La improvisació, la creativitat i la imaginació, el coneixement dels elements del llenguatge musical com la pulsació, l’harmonia, la planificació de l’estructura de la peça i, sobretot, deixar-se anar per fluir amb la música tocant o cantant van ser els ingredients bàsics d’un taller molt divertit que va agradar molt, com podreu veure en els comentaris dels seus protagonistes:

 

L’activitat que vam realitzar al CaixaForum va ser de totes la que més em va agradar perquè va ser molt divertida. Els instruments no eren com els que toquen als concerts o a les orquestres: hi havien ipads, un theremin, una mena de antena que em va sorprendre molt perquè no havia vist mai aquest tipus d’instrument i molts més. El Pau Guillamet, més ben conegut com Guillamino, era un noi molt enrotllat i em va agradar com ens ho va explicar tot. Al començament, sense parlar i amb els emojis, cosa que em va fer bastanta gracia. Sincerament, vaig gaudir molt fent aquesta activitat i tornaria a realitzar-la.

Carla Luque, 2n D

Es tractava de treballar molt en equip. Vam poder tocar diferents ritmes amb l’ajuda d’un director. El director era qui ens deia quan havíem de començar o acabar, ens marcava el ritme i sobretot ens ajudava a anar tots coordinats.

Em va agradar moltíssim, vaig descobrir que m’agrada improvisar i fer música improvisada.

Blau Urbiola, 2n B

A mi,  el que més em va agradar va ser cantar. Al principi estava nerviosa perquè pensava “cantaré malament, faré galls”, però el Pau em va dir que el micròfon podia distorsionar la veu i fer tons diferents de manera que quan cantava se sentia una veu diferent. Era jo la que cantava però la veu era de robot i em va fer molta gracia. M’ho vaig passar molt bé

 

Sívia López,  2n A

Va ser una activitat molt lúdica i divertida. Vam fer improvisacions en dos grups diferents i al final ho vam gravar.  Els instruments que hi havia eren una mica estranys (taula de so, baix i caixa de ritmes, theremin, sons enregistrats a l’ipod…) i les veus es podien modificar. Sense dubte, una experiència extraordinària.

Paula Serrano, 2n C

Em va agradar molt que tota la classe participés.

Aixa Mejía, 2n D

He gaudit molt fent aquest taller, perquè no solament hem fet música, sinó que també hem après el llenguatge musical més a fons.

El que més m’ha agradat d’aquesta sortida ha sigut l’experiència de poder crear la nostra pròpia música.

Bea Razoare, 2n D

 

Personalment, l’excursió em va encantar. El Pau Guillamet, o més conegut per Guillamino, ho explicava tot super bé. A més, els instruments eren molt fàcils de tocar. No eren els habituals tipus guitarra o  flauta, eren instruments més moderns. Per exemple, el theremin, que sonava quan apropaves la mà a l’antena. Per a mi va ser la millor excursió que hem fet a música.

Joana Arcarons, 2nD

 

Ens va ensenyar a fer servir la imaginació per a compondre una melodia. En general, em va agradar bastant i crec que també els va agradar a la resta.

Dídac Cipriano, 2n C

 

One Comment

  • Pau ha dit:

    Hola penyi de 2on del Joan Oró! Merci pels comments, Jo també m’ho vaig passar molt guai, i haig de dir que sou dels millors instis que he donat classe. L’any que ve si voleu repetim. Ara “stay strong confinament”!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *