Jornada esportiva i lúdica per col·laborar amb la Marató-TV3
El matí del dimarts 21 en torns de dues hores l’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha pogut participar i gaudir d’un conjunt d’activitats lúdico-esportives dinamitzades per l’alumnat de 2n dels CFGS de la família d’Activitat Física. Les activitats eren prou diverses: taller de percussió, escacs, bàdminton, voleibol, tennis taula, crossfit i ball.
L’objectiu de la jornada és col·laborar amb la recollida de fons per la MaratóTV3 a partir de la donació voluntària de 2 € per part de tot l’alumnat participant amb una recaptació total de 192 € que se sumaran a la de la MaratóTV3.
Des d’aquestes línies volem agrair la participació del alumnat de 1r Cicle d’ESO i la col·laboració del alumnat dinamitzador.
Podeu veure més fotes en aquest enllaç: CLICA AQUÍ
Utilitzem cookies per assegurar que donem la millor experiència a l'usuari a la nostra web. Si segueixes utilitzant aquest lloc assumirem que estàs d'acord.Estic d'acordAvís Legal
Deixa un comentari