PLANIFICACIÓ
Un cop definits els objectius, hem analitzat els següents aspectes per tal de prioritzar-los:
- Necessitat
- Viabilitat
- Recursos necessaris
- Grau d’impacte
L’objectiu 2 i el 4 van ser els que van quedar amb més prioritat i, per tant, intentarem assolir-los el més aviat possible.
Per tal de definir una estratègia per assolir cada objectiu, hem definit activitats per a cadascun d’ells i hem establert qui, quan i com les realitzarem. Aquestes activitats queden reflectides en la següent taula:
O1: Utilitzar tecnologies digitals per tal que l’alumnat i el professorat reflexioni sobre el seu procés d’aprenentatge. | Activitat 1.1: FiC d’EDC
|
||||||
Activitat 1.2: Reflexió del procés d’aprenentatge mitjançant un fòrum. Per tal de participar s’ha d’haver fet una activitat de reflexió amb el grup classe
|
|||||||
O2: Potenciar l’ús de recursos digitals per part del professorat per tal d’avaluar l’alumnat en les seves matèries. | Activitat 2.1: FiC d’EDC (eines per al professorat)
|
||||||
Activitat 2.2: Fer un recull de les eines que s’han vist a la FIC en forma de repositori (a poder ser visualment agradable)
|
|||||||
O3: Facilitar recursos a les famílies per tal que es sentin més segurs/es en l’acompanyament dels seus fills/es en l’ús de tecnologies. | Activitat 3.1: Creació de recursos digitals (pdf’s i videotutorials) i facilitar-los a les famílies per millorar el seu desenvolupament digital. Des de les tutories es facilitarà l’enllaç on estan els recursos.
|
||||||
Activitat 3.2: Xerrades a les famílies sobre seguretat a la xarxa
|
|||||||
O4: Definir el desplegament de la competència digital de l’alumnat per establir la línia de centre en l’àmbit digital. | Activitat 4.1: Prioritzar les competències digitals per cicles.
|
||||||
Activitat 4.2: Distribuir els continguts i habilitats de la competència digital per departaments.
|
|||||||
Activitat 4.3: Establir criteris d’avaluació de la competència digital. |